...
...
Přijde mi email, zpravidla od renomované instituce. Projdu si ho, z nějakého důvodu chci reagovat a.... ejhle, ono to nejde. Píše mi totiž ten Nourypláj!
Nourypláj mi píše celkem často. Z bank, pojišťoven, velkých firem typu Google, ale dokonce i z eshopů. Z některých institucí mi nenapíše vůbec nikdo jiný, jak je rok dlouhý.
Jenže Nourypláj píše, nečeká ale odpověď. Norepláj ví, že zrovna na tento email prostě reagovat nechci a nebudu. Není v něm vůbec nic, co by za nějakou reakci stálo.
Norypláj je fér, rovnou totiž říká, kam mě případně s odpovědí pošle.
Jen je potřeba si všimnout, že píšu zrovna jemu...jinak čekám... a čekám... a čekám.
Ale co když....
...fakt reagovat chci?
Třeba něco v mailu nechápu.
Třeba doplnit objednávku?
Třeba se zeptat ohledně služby, kterou u firmy mám.
Třeba jsem prostě lehce zmatený.
Je to přece snadné! Dost často stačí zkopírovat mail na někoho jiného z těla mailu, občas tam bývá.
Pokud není, stačí vyrazit na web a příslušnou, správnou adresu si vyhledat. Na pár kliků.
Anebo prostě vyplnit tolik oblíbený prozákaznický kontaktní formulář.
Chápu, že jsou ti zákazníci otravní a že je hrozně lákavé najmout zrovna Nourypláje, aby si s nimi elegantně a nekompromisně poradil.
Takže co s tím?
- na každý email by mělo jít smysluplně odpovědět, protože to je prostá slušnost
- třídění, tak by se dostala na správné místo, je věc, která patří firmě, ne zákazníkovi
Ostatně proto soudím, že Nourypláj by měl být zničen...