...
...

Přijde mi email, zpravidla od renomované instituce. Projdu si ho, z nějakého důvodu chci reagovat a.... ejhle, ono to nejde. Píše mi totiž ten Nourypláj!

Nourypláj mi píše celkem často. Z bank, pojišťoven, velkých firem typu Google, ale dokonce i z eshopů. Z některých institucí mi nenapíše vůbec nikdo jiný, jak je rok dlouhý.

Jenže Nourypláj píše, nečeká ale odpověď. Norepláj ví, že zrovna na tento email prostě reagovat nechci a nebudu. Není v něm vůbec nic, co by za nějakou reakci stálo.

Norypláj je fér, rovnou totiž říká, kam mě případně s odpovědí pošle.


Jen je potřeba si všimnout, že píšu zrovna jemu...jinak čekám... a čekám... a čekám.

Ale co když....

...fakt reagovat chci?

Třeba něco v mailu nechápu.
Třeba doplnit objednávku?
Třeba se zeptat ohledně služby, kterou u firmy mám.
Třeba jsem prostě lehce zmatený.

Je to přece snadné! Dost často stačí zkopírovat mail na někoho jiného z těla mailu, občas tam bývá.
Pokud není, stačí vyrazit na web a příslušnou, správnou adresu si vyhledat. Na pár kliků.
Anebo prostě vyplnit tolik oblíbený prozákaznický kontaktní formulář.



Chápu, že jsou ti zákazníci otravní a že je hrozně lákavé najmout zrovna Nourypláje, aby si s nimi elegantně a nekompromisně poradil.

Takže co s tím?

  1. na každý email by mělo jít smysluplně odpovědět, protože to je prostá slušnost
  2. třídění, tak by se dostala na správné místo, je věc, která patří firmě, ne zákazníkovi

Ostatně proto soudím, že Nourypláj by měl být zničen...